Tilbud på fuel, ja godav do

Her kan du dele dine råd, erfaringer og tips til smart. Alt fra skift af olie til montering af autoradio.
Besvar
Brugeravatar
kemi1967
Pure status
Pure status
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. apr 2014, 14:34

Tilbud på fuel, ja godav do

Indlæg af kemi1967 » 7. jun 2014, 18:10

Kan se vi har en rabat aftale med Q8 og det lyder jo godt. Men der er lige den finte, at de operere med noget der hedder listepris og den kan man typisk finde på deres hjemmeside. Den pris er ikke den samme som pumpeprisen, som næsten altid er meget lavere, så lav at man faktisk ikke spare noget, men kun har besværet med det kort man er blevet prakket på. Statoil er begyndt på noget nyt og det er at man kan tilmelde sit konto kort og så ellers få en lille rabat på pumpeprisen. Ordningen hedder Statoil ekstra og alle kan være med. Jeg syntes det giver mere værdi og jeg syntes faktisk også man rent faktisk køre længere på literen. Pt. ligger jeg på omkring 25 km/l, før var jeg nede på 23 km/l. Men om det er fordi jeg er begyndt at køre længere eller det rent faktisk er den Diesel jeg hælder på skal jeg ikke kunne sige. Før jeg fik mit nye job, var det en by bil og det kan jo været at jeg har fået brændt noget af alt det sod af, der sikkert har ophobet sig i kraft af de 140 km jeg nu kører dagligt.

Brugeravatar
bageren
Brabus Taylor Made
Brabus Taylor Made
Indlæg: 5204
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:08
smart model: Fortwo 451

Re: Tilbud på fuel, ja godav do

Indlæg af bageren » 7. jun 2014, 19:14

Der er så mange ordninger og de fleste er svære at gennemskue! Med FDM-kort, får man 25 øres rabat på standerprisen hos Shell, til gengæld er de altid tilsvarende dyrere end de andre!
Køb diesel hvor det er billigst!
Olien kommer fra det samme sted, når det kommer til stykket og der er ingen målbar forskel på hvad bilen bruger, om det er Haard eller Statoil! Det er den højre fod der bestemmer hvor meget brændstof der skal bruges!

God pinse :-)
selvom man er tyk, kan man godt have tynd mave!

Besvar