kan en 450 gøres stille?

Stil alle de gode spørgsmål her inden du køber.
Besvar
Brugeravatar
solsang
Pure status
Pure status
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21. feb 2017, 23:49
smart model: Fortwo 450
smart årgang: 1998
Geografisk sted: Nyborg

kan en 450 gøres stille?

Indlæg af solsang » 11. jun 2017, 20:06

Jeg har netop fået den klassiske coupe 450 pulse, nysynet og med en masse ting udskiftet så det virkede som et fornuftigt køb, men desværre fundet ud af at min tinnitus gør det ubehageligt at køre længere ture med den :(

Har nogen erfaring om den kan gøres mere stille, eller om jeg bliver nødt til at finde en anden model (eller anden bil???) den er jo meget hyggelig og pæn med det orange betræk til den sort/sølv ydre (omend jeg er mere vild med den grønne på smartclubs materialer:)

Tænker på hvor meget den mon er værd, har kørt ca 98000km på den nuværende motor, som er fra 2009, og har lige fået udskiftet både benzinsystem og abs-computer. Der er lagt en skumplade med lyddæmper hen over motoren, under dæktæppet, som hjælper lidt.

Jeg har ingen erfaring med bilkøb og salg, men glad for er der er den her klub og at mercedes værkstedet var rigtig flinke, har så lige nu prøvet at køre i en ny model smart, og det er jo langt mere stille, ved bare ikke hvad jeg skal stille op nu har jeg har den her?

Brugeravatar
frode
Pure status
Pure status
Indlæg: 48
Tilmeldt: 31. dec 2010, 16:00
smart model: Fortwo 451
smart årgang: 2010
Geografisk sted: silkeborg

Re: kan en 450 gøres stille?

Indlæg af frode » 13. jun 2017, 08:56

hej.en smart kan saktens gøres mere stille, har selv en 451 somjeg hev sæder og måtter ud af,hent nogle ,2pakkersound Deadening Boards (Teroson) hos t hansen,de er selklæbende,ved hjælp af en varmepistol kan devarmes og formes i fordybninger og opbuk,prøv i første omgang at køre sæderne helt frem hiv tæppet væk fra motorkassen, monter de sorte plader på.vi bor desvære nogrt langt fra hinanden,ellers gav jeg gerne en hånd med
mvh. frode
frode 608

Besvar