Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Skriv om det, der ikke er smart relateret, links til hjemmesider, sjov og spas. Debat om religion og politik frabedes.
Besvar
hundefar
Pulse status
Pulse status
Indlæg: 64
Tilmeldt: 14. jul 2012, 22:06

Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af hundefar » 23. nov 2017, 09:18

Efter 5 år med Smart biler og 3 stk. i garagen overvejer jeg et 2018 medlemskab. Jeg vil dog vente til 2018 da jeg jo ellers får æren af at betale kr. 300 kun for december. Det er sjovt nok altid sidst på året jeg får lyst til at deltage i jeres fællesskab, men ender med at udsætte min tilmelding for at få et helt år for pengene....

Spørgsmål: Hvor mange betalende medlemmer er i her ultimo 2017?

Hilsen Henrik fra Herning

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af smartklubdanmark » 23. nov 2017, 14:24

Hej

Der er i 2017 359 betalende medlemmer i smart klub danmark.

Vi kan se, at din profil er fra oktober 2015, så vi vil da håbe du er med i 2018 efter 2 års "prøveperiode" :)


NB - hvis du melder dig ind nu, så er du med i 2018 for 300 kr. og så er der fuld adgang til klubbens forum resten af 2017.

Brugeravatar
Skiltepusheren
Passion status
Passion status
Indlæg: 899
Tilmeldt: 22. jul 2013, 23:42
smart model: Roadster 452
smart årgang: 2003
smart motor: Benzin
2. smart - model: Fortwo 451
2. smart - variant: NightOrange
2. smart - årgang: 2011
2. smart - type: Coupe
Geografisk sted: Ans By, Midtjylland
Kontakt:

Re: Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af Skiltepusheren » 25. nov 2017, 10:10

Sæt i gang Henrik - sving lidt med dankortet! :lol:

Vi glæder os til at se dig :Sving flaget:
Klister-hilsen

Allan Dyrbye Kristensen
Cand. Skilt
[skiltemaleren.dk]

________________________________________________________
//Smart 452//BEDST STYLEDE 2015+2016//BEST IN SHOW 2016+2017+2019//BEDSTE FARVEKOMBI 2017+2019//BEDST VEDLIGEHOLDTE 2017+2023//

Brugeravatar
Mastek
Brabus status
Brabus status
Indlæg: 1020
Tilmeldt: 15. jul 2011, 22:04
smart model: Fortwo 451
smart årgang: 2008
Geografisk sted: Nyborg

Re: Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af Mastek » 26. nov 2017, 21:26

smartklubdanmark skrev:Hej

Der er i 2017 359 betalende medlemmer i smart klub danmark.

Vi kan se, at din profil er fra oktober 2015, så vi vil da håbe du er med i 2018 efter 2 års "prøveperiode" :)


NB - hvis du melder dig ind nu, så er du med i 2018 for 300 kr. og så er der fuld adgang til klubbens forum resten af 2017.


Det var ikke mange... har det været faldende de sidste par år?!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Billede
Smart Coupé 0,8 Cdi 45 '08

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af smartklubdanmark » 26. nov 2017, 22:35

Ja tallet er gået lidt ned, men vi er stadig en fin flok.

hundefar
Pulse status
Pulse status
Indlæg: 64
Tilmeldt: 14. jul 2012, 22:06

Re: Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af hundefar » 29. nov 2017, 09:31

Nu har jeg så meldt mig ind for 2018 og i samme omgang ændrede jeg mit brugernavn. Det håber jeg så virker efter I har modtaget min betaling, men ellers skriver jeg lige tilbage. Jeg har nu af et par omgange oprettet en ny profil for at kunne få adgang til forum, og mon ikke det er et trick som også andre har benyttet?

Men "Hundefar" er nu en del af gruppen efter mange år med Smarter og jeg ser da frem til at publisere nogle af mine mange små projekter. I dag vil jeg ex. svejse bundprop i min Roadster og derefter male dette. Selve monteringen af et bundkar tager snildt nogle dage når fladerne skal være hysterisk rene og pakningsmassen skal spændes over flere dage for at være 110% tæt. men det er nu lykkedes mig 3 gange før så det vil jeg kaste mig ud i :D

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Hvor mange medlemmer er I i klubben?

Indlæg af smartklubdanmark » 29. nov 2017, 10:14

hundefar skrev:Nu har jeg så meldt mig ind for 2018 og i samme omgang ændrede jeg mit brugernavn. Det håber jeg så virker efter I har modtaget min betaling, men ellers skriver jeg lige tilbage. Jeg har nu af et par omgange oprettet en ny profil for at kunne få adgang til forum, og mon ikke det er et trick som også andre har benyttet?

Men "Hundefar" er nu en del af gruppen efter mange år med Smarter og jeg ser da frem til at publisere nogle af mine mange små projekter. I dag vil jeg ex. svejse bundprop i min Roadster og derefter male dette. Selve monteringen af et bundkar tager snildt nogle dage når fladerne skal være hysterisk rene og pakningsmassen skal spændes over flere dage for at være 110% tæt. men det er nu lykkedes mig 3 gange før så det vil jeg kaste mig ud i :D



Hej "hundefar"

Vi har nu sammenlagt dine 2 brugerprofiler og det er nu Hundefar, der er din primære konto. Profilen "452 interesseret" er slettet men indlæg mm. lavet som denne bruger er lagt under "hundefar", så intet er gået tabt.

Du skal således logge ind med "hundefar" og det password, du har til denne konto.

Så snart betalingen er indgået på klubbens konto, så bliver din brugerkonto tildelt de rigtige rettigheder til klubben forum og du kan også deltage i klubben arrangementer mm.

Velkommen i klubben :)

Besvar