Fejler dit login?

Skriv om det, der ikke er smart relateret, links til hjemmesider, sjov og spas. Debat om religion og politik frabedes.
Besvar
Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 22. feb 2018, 17:31

Fejler dit login på den nye hjemmeside?

Prøv at slette din browserhistorik og cookies. Der er sikker noget reminisens fra den gamle hjemmeside på din PC.

Brugeravatar
Coolkaj
Pulse status
Pulse status
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. jun 2015, 23:23
smart model: Fortwo 450
smart årgang: 2001
smart motor: Diesel
2. smart - model: Fortwo 451
2. smart - variant: NightOrange
2. smart - årgang: 2011
2. smart - type: Coupe
Geografisk sted: Skælskør

Re: Fejler dit login?

Indlæg af Coolkaj » 22. feb 2018, 21:17

Historik og cookies slettet. Det hjælper ikke i hverken Edge eller Chrome. Jeg kan heller ikke placere "Her bor en Smart", på kortet.

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 22. feb 2018, 21:32

Coolkaj skrev:
22. feb 2018, 21:17
Historik og cookies slettet. Det hjælper ikke i hverken Edge eller Chrome. Jeg kan heller ikke placere "Her bor en Smart", på kortet.
Send en e-mail til info@smartklubdanmark.dk med en skræmkopi af den/de fejl du får ved login, så kan vi bedre hjælpe dig.

Omkring kortet, så er dette allerede fejlmeldt til udviklerne, da det ser ud til, at der er en begrænsning på visningen. Så det kommer :)

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 23. feb 2018, 11:28

For at tjekke dit login kan du gøre følgende:

1. Log på.
2. Gå til forum
3. Tjek at du se dit brugernavn som angivet herunder i de 2 gule cirkler.

2018-02-23 (4).png

Er du logget på og kan du ikke se dit brugernavn begge steder, så skal du have slettet din browserhistorik og cookies på din PC.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 23. feb 2018, 15:11

smartklubdanmark skrev:
22. feb 2018, 21:32
Coolkaj skrev:
22. feb 2018, 21:17
Historik og cookies slettet. Det hjælper ikke i hverken Edge eller Chrome. Jeg kan heller ikke placere "Her bor en Smart", på kortet.
Send en e-mail til info@smartklubdanmark.dk med en skræmkopi af den/de fejl du får ved login, så kan vi bedre hjælpe dig.

Omkring kortet, så er dette allerede fejlmeldt til udviklerne, da det ser ud til, at der er en begrænsning på visningen. Så det kommer :)
Og der er nu smarter på kortet, for de brugere, der har markeret i deres medlemsoplysninger, at den må vises.

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 25. feb 2018, 10:40

Slet historik og cookies i browseren gøres forskelligt afhængigt hvilken browser du anvender.

Herunder kan du finde links til hvordan det kan gøres i de mest almindelige browsere.

Chrome

Safari på iPhone, iPad eller iPod touch

Safari på mac

Internet Explorer

Edge

Brugeravatar
smartwise.dk
Passion status
Passion status
Indlæg: 442
Tilmeldt: 13. jan 2008, 23:23
smart model: Roadster 452
smart årgang: 2004
smart motor: Benzin
2. smart - model: Fortwo 453
2. smart - variant: Passion
2. smart - årgang: 2018
2. smart - type: Cabriolet
Geografisk sted: Rødding, 8830 Tjele

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartwise.dk » 25. feb 2018, 16:20

smartklubdanmark skrev:
23. feb 2018, 15:11
smartklubdanmark skrev:
22. feb 2018, 21:32
Coolkaj skrev:
22. feb 2018, 21:17
Historik og cookies slettet. Det hjælper ikke i hverken Edge eller Chrome. Jeg kan heller ikke placere "Her bor en Smart", på kortet.
Send en e-mail til info@smartklubdanmark.dk med en skræmkopi af den/de fejl du får ved login, så kan vi bedre hjælpe dig.

Omkring kortet, så er dette allerede fejlmeldt til udviklerne, da det ser ud til, at der er en begrænsning på visningen. Så det kommer :)
Og der er nu smarter på kortet, for de brugere, der har markeret i deres medlemsoplysninger, at den må vises.

Hmm...tror stadig der er en bug et sted?

Jeg kan godt få lov til at tjekke af i boksen “vis min smart...bla blabla”, men når jeg trykker gem, opdaterer medlemsoplysninger blot igen med en blank tjekboks, og min placering vises ikke på kortet? Ser blot ud til at køre i et “death loop” af en slags..?

Sidder pt. i Safari på en ipad Pro, iOS 11.2.5

... men stort tillykke med hjemmesiden i øvrigt. Den gamle var også ved at være lidt “slidt” efterhånden, uden at det skal lyde negativt. Den nye er frisk og...anderledes - det skal vi nok lige vænne os til. Men den anden sad jo også på rygraden, efter mange års brug :D
Mvh.
- Peter


_______________________________________________
Gentlemen... Start your engines!

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 25. feb 2018, 17:28

Der er fortsat en bug i forbindelse med adresser og visning på kortet, som rammer nogle brugere.

Den er fejlmeldt tidligere på weekenden.

Brugeravatar
smartklubdanmark
Administrator
Administrator
Indlæg: 492
Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13

Re: Fejler dit login?

Indlæg af smartklubdanmark » 2. mar 2018, 18:46

smartklubdanmark skrev:
25. feb 2018, 17:28
Der er fortsat en bug i forbindelse med adresser og visning på kortet, som rammer nogle brugere.

Den er fejlmeldt tidligere på weekenden.
Fejlen med visning på kortet er løst.

Dog skal man være opmærksom på, at hvis man ikke kan få lov til at gemme "fluebenet" i "vis min smart på kortet", så er det fordi Google ikke kan finde din adresse. Tjek for slåfejl og ellers fjern stedsbetegnelsen efter dit vejnavne og husnummer.

Besvar