Information

Information

Velkommen til smart klub danmarks forum - stedet hvor smart entusiaster mødes og udveksler erfaringer.

Du ser i øjeblikket vores forum som Gæst, hvilket giver dig begrænset adgang til indholdet på vores forum. Ved at registrere dig som bruger vil du få adgang til at forfatte og svare på indlæg, se andre brugeres profiler, se uploadede billeder, søgning, adgang til at sende og modtage private beskeder (PB) og meget mere.

Registrering er hurtig, simpel og helt gratis. Registrer dig og bliv en del af vores fællesskab!

Hvis du har problemer med registreringen eller dit login, kan du kontakte os på info@smartklubdanmark.dk.

Forfatter besked

Boardindeks  ~  Ris og ros  ~  Avatar billeder ?

BrugeravatarPassion statusPassion statusIndlæg: 472Geografisk sted: 3370 MelbyTilmeldt: 22. jul 2008, 18:23
Hej

Det er hverken ris eller ros, men blot et spørgsmål :)

Jeg ville ændre mit avatar billede her på forum, og så har der jo hele tiden været adgang til en masse billeder i "galleriet". - Men, det er der ikke mere :(

Når man trykker på. "vis galleri" sker der mindre end ingenting, og det er jo ikke meget... Er der er link som er smuttet ?

Smart ForTwo Passion CDI 10. (Leo) --> Billede
Smart ForTwo Pure+ CDI 08. (Elo) --> Billede
BrugeravatarAdministratorAdministratorIndlæg: 393Tilmeldt: 1. okt 2009, 13:13
Hej Ole

Så kan du vælge avatar igen. Der er lavet en knap i stedet for et link. Jeg tror at vores 3. partskomponent (jFusion) ser linket forskelligt om det er et regulært link eller en knap.

Linda

BrugeravatarPassion statusPassion statusIndlæg: 472Geografisk sted: 3370 MelbyTilmeldt: 22. jul 2008, 18:23
admin skrev:
Hej Ole

Så kan du vælge avatar igen. Der er lavet en knap i stedet for et link. Jeg tror at vores 3. partskomponent (jFusion) ser linket forskelligt om det er et regulært link eller en knap.

Linda

Hej

Det var fint, nu virker det igen, tak skal du ha' !.

Smart ForTwo Passion CDI 10. (Leo) --> Billede
Smart ForTwo Pure+ CDI 08. (Elo) --> Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter:

Tidszone: Europa/København [DST ]
Side 1 af 1
3 indlæg
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer