| Information |
Information |
Velkommen til smart klub danmarks forum - stedet hvor smart entusiaster mødes og udveksler erfaringer.
Du ser i øjeblikket vores forum som Gæst, hvilket giver dig begrænset adgang til indholdet på vores forum. Ved at registrere dig som bruger vil du få adgang til at forfatte og svare på indlæg, se andre brugeres profiler, se uploadede billeder, søgning, adgang til at sende og modtage private beskeder (PB) og meget mere.
Registrering er hurtig, simpel og helt gratis. Registrer dig og bliv en del af vores fællesskab!
Hvis du har problemer med registreringen eller dit login, kan du kontakte os på info@smartklubdanmark.dk.
|
| Forfatter |
besked |
|
|
Lindholm
|
: 22. jul 2010, 12:23 |
|
|
Passion status Indlæg: 350Geografisk sted: FredericiaTilmeldt: 4. feb 2010, 00:36
|
Nu har jeg tre gange været på værksted få at få fikset det problem at den gik i nødprogram.... Nu har jeg dog kørt 3000km uden den har gjort det igen... så tror det er løst, håber i hvert fald Første gang: Her blev vakuumpumpen skiftet Anden gang: Her blev ladetryksventilen skiftet Tredje gang:Her blev EGR ventilen skiftet Nu vil jeg ikke gøre mig klog på om det ville hjælpe blot at skiftet EGR ventilen eller om det er kombinationen af de tre ting..... men jeg vil da håbe at det kan hjælpe nogen andre.... Jeg skal nok holde tråden "up to date" hvis min Smart skulle gå i nødprogram igen
_________________ Smart Fortwo CDI 2010 Lindholm |
|
|
|
|
|
bageren
|
: 22. jul 2010, 15:06 |
|
|
Brabus status Indlæg: 1144Geografisk sted: AalborgTilmeldt: 21. apr 2008, 21:08
|
Mon ikke de drillerier er slut nu Min kan godt finde på at drille lidt ved motorstart, men den går i sig selv efter et par sekunders tomgang... Vores allesammens ven og smart-GUD fra Vegger, skal kigge på Den, ved lejlighed Held og lykke Lindholm
_________________ Allan Schmidt Christensen
Citronhalvmåne? Jo jo, kom bare! -jeg gir 
Smart fortwo cdi passion cabriolet '08 Opel Meriva 1.3 cdti '06 |
|
|
|
|
|
Lindholm
|
: 23. jul 2010, 11:44 |
|
|
Passion status Indlæg: 350Geografisk sted: FredericiaTilmeldt: 4. feb 2010, 00:36
|
Mange tak....
|
|
|
|
|
2mas
|
: 2. aug 2010, 08:56 |
|
|
Pure status Indlæg: 29Tilmeldt: 11. nov 2009, 14:37
|
Min er også syg den siger det er ladetryks fejl og det endeste Ejner hessel gør at opdater softwareen i den og lige lidt hjælper det Nu er den inder for tredje gang med denne fejl samt skal den have ny gear kasse. Det er en fortwo 54hk fra februar med under 4000 km på klokken øv
|
|
|
|
|
Lindholm
|
: 2. aug 2010, 16:14 |
|
|
|
Min er også en 54hk fra februar Hvis det sker igen efter det, så prøv Ejner Hessel i vejle de lavede min (godt nok første ordenligt 3.gang) men de fik den da lavet.... Spørg efter Seb han lavede min Har kørt 4000km efter den er blevet lavet uden én eneste fejl
|
|
|
|
|
|
Tidszone: Europa/København [ DST ]
|
|
Du kan ikke skrive nye emner Du kan ikke besvare emner Du kan ikke redigere dine indlæg Du kan ikke slette dine indlæg Du kan ikke vedhæfte filer
|
|