Information

Information

Velkommen til smart klub danmarks forum - stedet hvor smart entusiaster mødes og udveksler erfaringer.

Du ser i øjeblikket vores forum som Gæst, hvilket giver dig begrænset adgang til indholdet på vores forum. Ved at registrere dig som bruger vil du få adgang til at forfatte og svare på indlæg, se andre brugeres profiler, se uploadede billeder, søgning, adgang til at sende og modtage private beskeder (PB) og meget mere.

Registrering er hurtig, simpel og helt gratis. Registrer dig og bliv en del af vores fællesskab!

Hvis du har problemer med registreringen eller dit login, kan du kontakte os på info@smartklubdanmark.dk.

Forfatter besked

Boardindeks  ~  Træf og arrangementer  ~  fælleskørsel til strøjer samlingen på fyn næste tirsdag

BrugeravatarPassion statusPassion statusIndlæg: 363Geografisk sted: Bryrup, MidtjyllandTilmeldt: 22. aug 2009, 22:02
Jeg har netop talt med Strøjer igen idag, og der er ved at blive samlet brikker nok til et samlet arrangement :D

Jeg vender lige den samlede pakke med bestyrelsen, så alt foregår efter forskrifterne, og skal nok vende tilbage når det kan meldes ud....... :wink:

(men jeg har faktisk reserveret plads dernede på en dato :D , så jeg håber alt klapper..... )

Det bliver et kanon arrangement...... for hele familien..... :P

Mest gejlede Smart 2010
BrugeravatarRedaktør TeamRedaktør TeamIndlæg: 1210Geografisk sted: Trige, Århus NordTilmeldt: 18. aug 2009, 07:08
Nuller skrev:
Jeg har netop talt med Strøjer igen idag, og der er ved at blive samlet brikker nok til et samlet arrangement :D

Jeg vender lige den samlede pakke med bestyrelsen, så alt foregår efter forskrifterne, og skal nok vende tilbage når det kan meldes ud....... :wink:

(men jeg har faktisk reserveret plads dernede på en dato :D , så jeg håber alt klapper..... )

Det bliver et kanon arrangement...... for hele familien..... :P

"Synes godt om" :)

Ja den er mat og jeg er stolt af det !!!
Billede
Billede
BrugeravatarPure statusPure statusIndlæg: 42Geografisk sted: nordfynTilmeldt: 8. jun 2010, 22:29
Og datoen er? :plaster:

May the Speeder Respons be with you...
BrugeravatarPassion statusPassion statusIndlæg: 363Geografisk sted: Bryrup, MidtjyllandTilmeldt: 22. aug 2009, 22:02
Nuller skrev:

I hører nærmere...... :D

Mest gejlede Smart 2010

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter:

Tidszone: Europa/København [DST ]
Side 2 af 2
19 indlæg
Gå til side Foregående  1, 2
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer