Hejsa
Nu har jeg ikke lige været på ferie i Berlin MED min smart, men uden min smart, men syntes ikke rigtig mit indlæg passede ind andre steder end her.
I ved jo sikkert allerede hvor mange smarter der køre rundt i Berlin, så det er der jo som sådan ikke noget nyt i, men jeg var inde og ser Berlin i miniature udgave, og der fandt jeg det her, som det måske ikke er alle der ved noget om

Dette miniature land kan varmt anbefales. Du kan også i deres shop købe bitte små smart biler til at tage med hjem, så er bilen i samme størrelse som dem der er på billederne. Den koster ca. 12 euro for en smart nede i den størrelse, tror endda du kan købe selve tårnet også i deres shop hvis man spørger efter det.
Derudover bare jeg inde i Smart Center Berlin, hvor jeg købte en lille model af en smart bil med hjem, måtte slippe hele 7 euro for den, normalt kostede de 38 euro, men de havde udsalg dernede på dem, det var så også en gammel model jeg fik men det er jo lige meget så længe jeg kunne sidde på hotelværelset om aftenen og lege med en lille smart var jeg glad hehe
Note:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.