Information

Information

Velkommen til smart klub danmarks forum - stedet hvor smart entusiaster mødes og udveksler erfaringer.

Du ser i øjeblikket vores forum som Gæst, hvilket giver dig begrænset adgang til indholdet på vores forum. Ved at registrere dig som bruger vil du få adgang til at forfatte og svare på indlæg, se andre brugeres profiler, se uploadede billeder, søgning, adgang til at sende og modtage private beskeder (PB) og meget mere.

Registrering er hurtig, simpel og helt gratis. Registrer dig og bliv en del af vores fællesskab!

Hvis du har problemer med registreringen eller dit login, kan du kontakte os på info@smartklubdanmark.dk.

Forfatter besked

Boardindeks  ~  Rejsebeskrivelser  ~  Berlin

BrugeravatarPulse statusPulse statusIndlæg: 110Geografisk sted: FaaborgTilmeldt: 20. sep 2009, 21:15
Hejsa

Nu har jeg ikke lige været på ferie i Berlin MED min smart, men uden min smart, men syntes ikke rigtig mit indlæg passede ind andre steder end her.

I ved jo sikkert allerede hvor mange smarter der køre rundt i Berlin, så det er der jo som sådan ikke noget nyt i, men jeg var inde og ser Berlin i miniature udgave, og der fandt jeg det her, som det måske ikke er alle der ved noget om :-) Dette miniature land kan varmt anbefales. Du kan også i deres shop købe bitte små smart biler til at tage med hjem, så er bilen i samme størrelse som dem der er på billederne. Den koster ca. 12 euro for en smart nede i den størrelse, tror endda du kan købe selve tårnet også i deres shop hvis man spørger efter det.

Derudover bare jeg inde i Smart Center Berlin, hvor jeg købte en lille model af en smart bil med hjem, måtte slippe hele 7 euro for den, normalt kostede de 38 euro, men de havde udsalg dernede på dem, det var så også en gammel model jeg fik men det er jo lige meget så længe jeg kunne sidde på hotelværelset om aftenen og lege med en lille smart var jeg glad hehe :-)
Note:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

BrugeravatarPulse statusPulse statusIndlæg: 240Geografisk sted: VirumTilmeldt: 3. jan 2009, 15:20
Fedt :D

Tror jeg kunne få timer med at gå og kigge på det. Elsker den slags - du har ikke et link til en side eller ?

Buick Park Avenue
BMW 316Ti
BrugeravatarBrabus Xclusive statusBrabus Xclusive statusIndlæg: 2306Geografisk sted: KøbenhavnTilmeldt: 5. feb 2008, 23:08
Ja, en adresse kunne gøre underværker :P

BrugeravatarPulse statusPulse statusIndlæg: 110Geografisk sted: FaaborgTilmeldt: 20. sep 2009, 21:15
selvfølgelig, tænkte jeg slet ikke over. I kan finde mere information om udstillingen her: http://www.loxx-berlin.de/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter:

Tidszone: Europa/København [DST ]
Side 1 af 1
4 indlæg
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer