Skuffende velkomst i klubben.

Her kan du fortælle lidt om dig selv og din(e) bil(er).
Besvar
Brugeravatar
KrazyD
Pure status
Pure status
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. okt 2022, 09:22
smart model: Fortwo 453
smart årgang: 2015
smart motor: Benzin

Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af KrazyD » 16. okt 2022, 17:51

Hej med jer.

Jeg har været til mit første træf her i klubben og syntes ikke det var særlig indbydende.
Har tidligere været medlem i andre bil klubber hvor der bedre fokus på nye medlemmer. Jeg syntes i virker for pralende og arrogante for min smag. Der blevet talt ned på min bil fordi den var nyere og er meget imod man berør min bil.
Jeg vil gerne hav mine penge tilbage og vil opsige mit medlemskab. Ph Tak

Brugeravatar
Tøzz
Pulse status
Pulse status
Indlæg: 51
Tilmeldt: 13. maj 2013, 22:00
smart model: Fortwo 450
smart årgang: 2001
smart motor: Diesel
Geografisk sted: Slagelse

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af Tøzz » 16. okt 2022, 22:14

Hej
Jeg er ked af at du har haft en negativ oplevelse med klubben i dag. Jeg var blandt en af dem til mini træffet i dag, jeg har svært ved helt at se at vi ikke tog venligt imod dig, vi hilste kort på dig og alligevel kom du ikke hen og introducerede dig til os, vi kunne ikke vide at du som ny var en del af klubben da du fulgtes med 2 andre som kom i en anden bil og som du udelukkende snakkede med, jeg oplevede at et par af os snakkede lidt med dig da det gik op for os at du var for at deltage i træffet, som du i øvrigt først mødte op til da det officielt var sluttet, når man først møder op ved 16 tiden så kunne du reelt have risikerer, at vi alle var kørt, jeg håber at du vil genoverveje og give klubben en chance mere og så evt selv gøre en indsats så man har en chance for at byde ordentligt velkommen. Yderligere vil jeg tilføje at der ud over dig i dag, faktisk var 2 andre sprit nye medlemmer der mødte op, jeg tror faktisk de har en noget anden oplevelse af dagen i dag i Ringsted end du desværre har, det ene nye medlem var kørt inden du kom da han havde lang vej hjem og det andet par kørte med ud og spise efterfølgende.
Jeg ved ikke hvordan reglerne for opsigelse er lige pt, da jeg ikke er medlem af bestyrelsen, men jeg er vis på at det vil kræve at du henvender dig til formanden, men kan også argumentere at det jo ikke er minitræffene man betaler kontingent for, det er alt det arbejde der bliver lagt i at skaffe gode rabataftaler og fine arrangementer i løbet af året.
Hav en god aften og håber at glæden ved at eje en Smart kan overskygge hvad du oplevede som en negativ eftermiddag.
Venlig hilsen
Heidi

Brugeravatar
Laila
Pure status
Pure status
Indlæg: 4
Tilmeldt: 23. feb 2021, 10:50

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af Laila » 16. okt 2022, 22:30

Hejsa
Velkommen til, var desværre ikke med idag, men de er faktisk vældig søde og hjælper gerne, hvis der er problemer med bilen, om den er ny eller gammel....
Håber at du har lyst til at prøve at hilse på igen...
Forstår godt du ikke ønsker der bliver rørt ved din bil uden du gør tilladelse, tror bare det var nysgerrighed og intet ondt...
Så håber at se dig på et andet tidspunkt...🙂
Venlig hilsen
Laila 🙂

Brugeravatar
Skiltepusheren
Passion status
Passion status
Indlæg: 901
Tilmeldt: 22. jul 2013, 23:42
smart model: Roadster 452
smart årgang: 2003
smart motor: Benzin
2. smart - model: Fortwo 451
2. smart - variant: NightOrange
2. smart - årgang: 2011
2. smart - type: Coupe
Geografisk sted: Ans By, Midtjylland
Kontakt:

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af Skiltepusheren » 16. okt 2022, 22:39

KrazyD skrev:
16. okt 2022, 17:51
Hej med jer.

Jeg har været til mit første træf her i klubben og syntes ikke det var særlig indbydende.
Har tidligere været medlem i andre bil klubber hvor der bedre fokus på nye medlemmer. Jeg syntes i virker for pralende og arrogante for min smag. Der blevet talt ned på min bil fordi den var nyere og er meget imod man berør min bil.
Jeg vil gerne hav mine penge tilbage og vil opsige mit medlemskab. Ph Tak
Halløj :-)

Jeg var ikke selv med i Ringsted i dag.
Men jeg har dog meget svært ved at tro at nogen har været fisefornemme, arrogante eller nedladende.
Det er simpelthen ikke stilen i smart klub Danmark.
Faktisk er jeg overbevist om, at du skal lede endda meget længe efter en hvilken som helst anden klub, der er mere socialt anlagt, end netop Smart klubben ;-)
Og lige præcis flokken fra Sjælland er særligt sociale, og en slags krumtap i klubben. De har meget høj mødeprocent uanset hvilken type træf, og uanset hvor i landet.

Mht. det praktiske omkring medlemsskab, så får du for kontingentet;

1) Stemmeret og dermed også mulighed for at medbestemme klubbens formål og aktiviteter.

2) Mange rabataftaler med kontante fordele (meget mere værd end kontingentet).

3) Mulighed for at deltage i klub arrangementer - som tæller minitræffene, såvel som de større og mere officielle træf - med økonomisk tilskud fra klubben.

4) En klub med nørder. Smart nørder. Sociale Smart nørder.

Dit kontingent kan du ikke få retur.
Hvis du vælger at udmelde dig igen, er det naturligvis dit valg. Men du vil være medlem lige ind til dit kontingent udløber.

Jeg synes du skulle give det en chance, og komme ud igen. Noget tyder jo på at dem der var der i dag, indledningsvis ikke anede at du var nyt medlem. Det står jo ikke skrevet nogen steder, så hvis man ikke tilkendegiver sig selv, så er det ikke ret nemt at gøre en forskel ;-)

Vi håber at vi ses der ude.
Op med humøret :-)

Mvh Allan
Næstformand
Klister-hilsen

Allan Dyrbye Kristensen
Cand. Skilt
[skiltemaleren.dk]

________________________________________________________
//Smart 452//BEDST STYLEDE 2015+2016//BEST IN SHOW 2016+2017+2019//BEDSTE FARVEKOMBI 2017+2019//BEDST VEDLIGEHOLDTE 2017+2023//

Brugeravatar
KrazyD
Pure status
Pure status
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. okt 2022, 09:22
smart model: Fortwo 453
smart årgang: 2015
smart motor: Benzin

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af KrazyD » 17. okt 2022, 08:28

Hej Allan.

Hvis du ikke var der til træffet så det jo nok lidt svært at udtale sig for hvad jeg har oplevet. Havde også nogle venner med og det fik den samme opfattelse. Det meget frækt at ikke vil returnere mit kontingent når jeg ikke er tilfreds med klubben.

Brugeravatar
Skiltepusheren
Passion status
Passion status
Indlæg: 901
Tilmeldt: 22. jul 2013, 23:42
smart model: Roadster 452
smart årgang: 2003
smart motor: Benzin
2. smart - model: Fortwo 451
2. smart - variant: NightOrange
2. smart - årgang: 2011
2. smart - type: Coupe
Geografisk sted: Ans By, Midtjylland
Kontakt:

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af Skiltepusheren » 17. okt 2022, 09:07

God morgen.

For så vidt min manglende tilstedeværelse, kan du have ret i, at jeg ikke selv har observeret.
Men jeg kender de mennesker, og har kendt dem i mange år. Og ved med sikkerhed, at som du beskriver dem - sådan fungerer det ikke i vores klub :-)
Jeg har talt med nogle stykker nu, og de vidste dels ikke, at du var nyt medlem (du er nødt til at fange nogens opmærksomhed, og selv komme folk i møde). Og dels dukkede du op da det faktisk var ved at være overstået.

Nu ved de så hvem du er, så jeg synes stadig at du skal give det en chance. Alle er velkomne. Men vis flaget.

Du må have lige den mening du vil, men så vil jeg også have min;
Jeg synes det er frækt at kalde klubbens medlemmer arrogante, når du overhovedet ingen kender, og på det grundlag forlanger kontingent returneret.

Minitræf er ikke egentlige træf, men nogle faste steder hvor vi har mulighed for at mødes ganske uforpligtende. De fleste minitræf-steder kommer der slet ingen. Men du har altså geografisk ramt Alladins hule : der er ALTID Smart medlemmer til minitræf i Ringsted, Roskilde, Enø og hvor de kan finde på at mødes. Jeg er ærgerlig over at bo ved Silkeborg, fordi det fungerer så godt på Sjælland.
Så en sjælden gang i mellem tager jeg turen der over - alene for hyggens skyld.

Håber at det giver mening, og at vi mødes til et træf et sted der ude :-)

Mvh. Allan
Næstformand
Klister-hilsen

Allan Dyrbye Kristensen
Cand. Skilt
[skiltemaleren.dk]

________________________________________________________
//Smart 452//BEDST STYLEDE 2015+2016//BEST IN SHOW 2016+2017+2019//BEDSTE FARVEKOMBI 2017+2019//BEDST VEDLIGEHOLDTE 2017+2023//

Brugeravatar
bettyboop
Pure status
Pure status
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. jul 2022, 16:11

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af bettyboop » 17. okt 2022, 09:42

Hejsa
Vi var der heller ikke, men vi er helt nye(juni)
Jeg har aldrig mødt mennesker som dem i klubben og kan ikke takke de søde, imødekommende, hjælpsomme og hyggelige medlemmer nok, for deres måde at være på.
Havde de ikke været dér, så havde jeg nok ikke været smart-ejer mere(turde endda købe én mere, takket være dem). Har man brug for hjælp, så skriver man og Wupti, så kommer der svar med det samme også kl. kvalme, der er altid én der er vågen. 1000 tak for jer 🙏

Brugeravatar
KrazyD
Pure status
Pure status
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. okt 2022, 09:22
smart model: Fortwo 453
smart årgang: 2015
smart motor: Benzin

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af KrazyD » 17. okt 2022, 10:05

Jeres meninger er ligegyldig og er ikke interesseret i jeres oplevelser. Som sagt ønsker jeg ikke at forsætte mit medlemskab og vil hav mine penge tilbage ellers må jeg køre sag imod jer.

Brugeravatar
smart42
Brabus Xclusive status
Brabus Xclusive status
Indlæg: 3677
Tilmeldt: 22. jul 2007, 14:04
smart model: Fortwo 451
smart årgang: 2011
smart motor: Benzin
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af smart42 » 17. okt 2022, 10:54

Hej Dan

Velkommen i smart klub danmark. Jeg er på klubbens vegne ked af, at du ikke fik en god oplevelse til det afholdte mini-træf. Jeg var der ikke selv og vil ikke tage stilling til hvem, der sagde og gjorde hvad.

Ved din indmeldelse har du accepterer vores handelsbetingelser med "flueben". Der er på siden et link til betingelserne, så man kan læse dem inden man går videre i betalingsprocessen.
handelsbetingelse.png

I handelsbetingelserne står der "indbetalt kontingent refunderes ikke":
handelsbetingelser_2.png
Handelsbetingelserne kan også findes på dette link: https://www.smartklubdanmark.dk/index.php?id=26


Det samme står i vores vedtægter §4, som du kan finde på dette link: https://www.smartklubdanmark.dk/index.php?id=27
vedtægter.png

Jeg håber du vil komme igen til et af vores arrangementer. Hvis ikke, så har du glæde af vores rabataftaler indtil dit kontingent udløber den 31. december 2023.


Venlig hilsen

Linda Hougaard
Formand, smart klub danmark
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Brugeravatar
KrazyD
Pure status
Pure status
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. okt 2022, 09:22
smart model: Fortwo 453
smart årgang: 2015
smart motor: Benzin

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af KrazyD » 17. okt 2022, 12:50

Hej Linda

Det syntes er ret absurd når man ikke er en glad medlem men kan give det et forsøg igen. Tak for svar.

Brugeravatar
smart42
Brabus Xclusive status
Brabus Xclusive status
Indlæg: 3677
Tilmeldt: 22. jul 2007, 14:04
smart model: Fortwo 451
smart årgang: 2011
smart motor: Benzin
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af smart42 » 17. okt 2022, 13:10

Velbekomme.

Vi har fødselsdagsarrangement på søndag ved Næstved. Tilmeldingen er lukket, men hvis du vil med, så skriv til mig på info@smartklubdanmark.dk, så finder vi ud af noget.

Se mere her.

VH

Linda

Brugeravatar
Roed
Pure status
Pure status
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. apr 2022, 17:23
smart model: Fortwo 451
smart årgang: 2011
smart motor: Diesel
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Skuffende velkomst i klubben.

Indlæg af Roed » 17. okt 2022, 16:40

Hejsa forstår slet ikke det her jeg er også rimelig ny jeg tog til mit første (træf) i Roskilde hvor jeg kan læse du også gjorde jeg har så den stik modsatte oplevelse end dig jeg blev taget rigtig godt imod jeg snakket ikke så meget med de andre (ja ny og nye mennesker) ja jeg stod ved siden af dem og blev tilbudt en stol så jeg kunne sidde ned ja havde ikke lige tænkt på min fejl.. Men super søde mennesker og jo flere gange man mødes jo mere får man snakket og lært hinanden og hygger endda også spise sammen mega hyggeligt…

Jeg kunne desværre heller ikke deltage igår men kommer til træffet i Næstved 😊

Besvar