Fødselsdagstræf 12. oktober 2024
- træf
- Passion status
Fødselsdagstræf 12. oktober 2024
Hej Alle
Klubben afholder Fødselsdagstræf den 12. oktober 2024 i Horsens, hvor vi blandt andet skal på rundvisning i Fængslet.
Indbydelsen sendes ud i næste uge, men allerede nu X i kalenderen, så der ikke kommer andre aftaler på tværs
Klubben afholder Fødselsdagstræf den 12. oktober 2024 i Horsens, hvor vi blandt andet skal på rundvisning i Fængslet.
Indbydelsen sendes ud i næste uge, men allerede nu X i kalenderen, så der ikke kommer andre aftaler på tværs
- træf
- Passion status
Re: Fødselsdagstræf 12. oktober 2024
Tilmeldingen er åbnet til dette års Fødselsdagstræf, som afholdes lørdag den 12. oktober.
Vi skal fejrer vi smart klub danmarks årsdag med en tur til FÆNGSLET i Horsens, hvor der er arrangeret rundvisning.
Efter besøget i Fængslet, hvor vi heldigvis selv kan bestemme, hvornår vil vil hjem fra, så er der smart-cruise til Juelsminde, hvor vi finder en is eller en kop kaffe.
Læs mere og tilmeld dig her.
Vi skal fejrer vi smart klub danmarks årsdag med en tur til FÆNGSLET i Horsens, hvor der er arrangeret rundvisning.
Efter besøget i Fængslet, hvor vi heldigvis selv kan bestemme, hvornår vil vil hjem fra, så er der smart-cruise til Juelsminde, hvor vi finder en is eller en kop kaffe.
Læs mere og tilmeld dig her.
- smart42
- Brabus Xclusive status
- smart model: Fortwo 451
- smart årgang: 2011
- smart motor: Benzin
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Fælleskørsel fra Nordjylland
Vi er 2 smart EQ batteribiler, der afgår fra Kvickly i Nørresundby kl. 08:15 også tager vi den ad landevejen til Randers, Jomfruløkken 27, hvor vi skal lade op. Herfra går turen videre på landevejen til Fængslet.
Tidsplan - ca.
08:15 afgang fra Kvickly i Nørresundby
09.30 ankomst Jomfruløkken 27 i Randers (Køreteknisk anlæg)
10:00 forventet afgang fra Randers (afhængig af laderne mm)
11:15 ankomst ved Fængslet (tidligst)
Det kunne være hyggeligt hvis der er nogle flere der vil følges med os, selvom der er ekstra rejsetid/ventetid, mens de små skal lades op.
Og ja, der er god elastik i tidsplanen, men erfaring viser at ladestandere kan være optaget, i stykker mm, så der er lagt buffertid ind i planen.
Skriv her eller skiv en SMS eller Messenger-besked, hvis I har vores kontaktdetaljer.
VH
Linda, Peter og Allan (Bageren)
Vi er 2 smart EQ batteribiler, der afgår fra Kvickly i Nørresundby kl. 08:15 også tager vi den ad landevejen til Randers, Jomfruløkken 27, hvor vi skal lade op. Herfra går turen videre på landevejen til Fængslet.
Tidsplan - ca.
08:15 afgang fra Kvickly i Nørresundby
09.30 ankomst Jomfruløkken 27 i Randers (Køreteknisk anlæg)
10:00 forventet afgang fra Randers (afhængig af laderne mm)
11:15 ankomst ved Fængslet (tidligst)
Det kunne være hyggeligt hvis der er nogle flere der vil følges med os, selvom der er ekstra rejsetid/ventetid, mens de små skal lades op.
Og ja, der er god elastik i tidsplanen, men erfaring viser at ladestandere kan være optaget, i stykker mm, så der er lagt buffertid ind i planen.
Skriv her eller skiv en SMS eller Messenger-besked, hvis I har vores kontaktdetaljer.
VH
Linda, Peter og Allan (Bageren)
- Redhat
- Pulse status
- smart model: Fortwo 450
- smart årgang: 2000
- Geografisk sted: Randers
Fælleskørsel sydover i hvert tilfælde, er jeg med på
Ikke at jeg kører på batteri, men i kører lige forbi mig når i kommer til Randers, jeg bor lige der hvor der står Ringboulevarden efter den første rundkørsel på Hadsundvej, som i kommer ind af: Jeg kan se at i nærheden af Tradium's ladere på Blommevej:
https://chargefinder.com/dk/ladestation ... ium/exwpp9
Er der 6 andre - i det hele taget er der god dækning med 22 Kw ladere kan jeg se.
Jeg vil i sagens natur også kunne tjekke om standerene ser ud til at være i drift.
Det er lidt spøjst at det ikke er ved motorvejen der er bedst muligheder - umiddelbart ser det ud til at være denne i sydbyen langs hovedvejen der har bedste muligheder både i antal og kapacitet:
https://chargefinder.com/dk/ladestation ... ers/qp87g7
Jeg regnede selv med at køre fra Randers ved 10:30 tiden - så vidt jeg kan regne ud fra jeres afgangstidspunkt, er det nok nærmere ~kl 10 i regner med at afgå fra Randers?
Ikke at jeg kører på batteri, men i kører lige forbi mig når i kommer til Randers, jeg bor lige der hvor der står Ringboulevarden efter den første rundkørsel på Hadsundvej, som i kommer ind af: Jeg kan se at i nærheden af Tradium's ladere på Blommevej:
https://chargefinder.com/dk/ladestation ... ium/exwpp9
Er der 6 andre - i det hele taget er der god dækning med 22 Kw ladere kan jeg se.
Jeg vil i sagens natur også kunne tjekke om standerene ser ud til at være i drift.
Det er lidt spøjst at det ikke er ved motorvejen der er bedst muligheder - umiddelbart ser det ud til at være denne i sydbyen langs hovedvejen der har bedste muligheder både i antal og kapacitet:
Jeg regnede selv med at køre fra Randers ved 10:30 tiden - så vidt jeg kan regne ud fra jeres afgangstidspunkt, er det nok nærmere ~kl 10 i regner med at afgå fra Randers?
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- aase
- Pure status
- smart årgang: 2009
- smart motor: Diesel
- 2. smart - model: Fortwo 451
- 2. smart - variant: Pulse
- 2. smart - årgang: 2012
- 2. smart - type: Coupe
- Geografisk sted: Hals
Vi tager ikke til Kvickly, men med Hals Egense færgen og lader op sammen med jer på Blommevej 39 i Randers
VH Aase
VH Aase
- hgs
- Pulse status
- smart model: Fortwo 453
- smart årgang: 2016
- 2. smart - model: #1
- 2. smart - variant: Brabus
- 2. smart - årgang: 2023
- 2. smart - type: SUV-Coupe
- Geografisk sted: Rødovre, København
Motorvejens hastighed giver kortere distance, og laderne der ligger langs denne er typisk hurtig ladere (CCS), men Smart 453 ED/EQ ikke kan lade over 22 Kwh (og ikke har stik til CCS-delen),
Derfor vil de foretrække landevejen (som også er kønnere og hyggeligere .
De nyere #-modeller har CCS og kan udnytte Hurtigladerne med optil 150 Kwh.
Derfor vil de foretrække landevejen (som også er kønnere og hyggeligere .
De nyere #-modeller har CCS og kan udnytte Hurtigladerne med optil 150 Kwh.
[b]Team Smart Fortwo McLaren[/b]
- smart42
- Brabus Xclusive status
- Kontakt:
- Smart451pure
- Pure status
- smart årgang: 2008
- smart motor: Diesel
- 2. smart - model: Fortwo 451
- 2. smart - variant: Passion
- 2. smart - årgang: 2007
- 2. smart - type: Coupe
- Geografisk sted: Brande
- Kontakt:
Dele Fra Lageret i Vejle
Hej Alle
Jeg planlægger at runde for forbi lageret lageret i Vejle, og kan tage noget med hvis der skulle være nogle der ønsker noget fra lageret, eneste krav er at det skal kunne være bag i en 451 , kan også tilbyde at vi kan køre forbi lagret når vi køre fra Juelsminde, hvis der er nogle der hellere vil det
Så tag et kik på lagerlisten, https://www.smartklubdanmark.dk/index.php?id=278 om der er noget der frister, der er bla masser af gummimåtter til 453
Send mig en pb, eller ring på 21955510 hvis du skal have noget med eller gerne vil forbi lageret efter træffet
Vi ses i Horsens
Venlig Hilsen
Jannik
Hej Alle
Jeg planlægger at runde for forbi lageret lageret i Vejle, og kan tage noget med hvis der skulle være nogle der ønsker noget fra lageret, eneste krav er at det skal kunne være bag i en 451 , kan også tilbyde at vi kan køre forbi lagret når vi køre fra Juelsminde, hvis der er nogle der hellere vil det
Så tag et kik på lagerlisten, https://www.smartklubdanmark.dk/index.php?id=278 om der er noget der frister, der er bla masser af gummimåtter til 453
Send mig en pb, eller ring på 21955510 hvis du skal have noget med eller gerne vil forbi lageret efter træffet
Vi ses i Horsens
Venlig Hilsen
Jannik
- Redhat
- Pulse status
- smart model: Fortwo 450
- smart årgang: 2000
- Geografisk sted: Randers
Jeg inspicerede ruten fra Kvickley til Blommevej i dag.
På selve ruten var det der sprang mest i øjnene at et andet køretøjfællesskab denne weekend havde samlet sig på Grønsvær Grillen - amerikaner biler der var især varevogne/minibusser.
Jeg var ikke særlig heldig med trafikken så turen tog lige over en time - kan nok gøres på en time rent hvis man er heldigere.
Det var mørkt da jeg nåede Blommevej 39.
Jeg syntes jeg kikkede grundigt efter, men desværre uden held efter ladeinfrastruktur på begge parkeringspladser på den addresse - men jeg kan have overset dem i mørket.
Til gengæld bemærkede jeg laderene på Jomfruløkken 27 - den anden ende af samme bygning.
Tilsvarende på Blommevej 38.
De var nemme at se med lys i standerene.
Mens om der er ladeinfrastruktur på Blommevej 40 kunne jeg ikke se. Men det ville være ligegyldigt - da portene til de parkeringspladser åbenbart er lukkede i weekenden.
Jeg får tjekket Blommevej 39 i dagslys.
PS: jeg havde andet ærinde nordenfjords end at tjekke ruten og den rute er den bedste fra Randers under næsten alle omstændigheder = den jeg plejer at køre
På selve ruten var det der sprang mest i øjnene at et andet køretøjfællesskab denne weekend havde samlet sig på Grønsvær Grillen - amerikaner biler der var især varevogne/minibusser.
Jeg var ikke særlig heldig med trafikken så turen tog lige over en time - kan nok gøres på en time rent hvis man er heldigere.
Det var mørkt da jeg nåede Blommevej 39.
Jeg syntes jeg kikkede grundigt efter, men desværre uden held efter ladeinfrastruktur på begge parkeringspladser på den addresse - men jeg kan have overset dem i mørket.
Til gengæld bemærkede jeg laderene på Jomfruløkken 27 - den anden ende af samme bygning.
Tilsvarende på Blommevej 38.
De var nemme at se med lys i standerene.
Mens om der er ladeinfrastruktur på Blommevej 40 kunne jeg ikke se. Men det ville være ligegyldigt - da portene til de parkeringspladser åbenbart er lukkede i weekenden.
Jeg får tjekket Blommevej 39 i dagslys.
PS: jeg havde andet ærinde nordenfjords end at tjekke ruten og den rute er den bedste fra Randers under næsten alle omstændigheder = den jeg plejer at køre
- smart42
- Brabus Xclusive status
- Kontakt:
Vi har tidligere ladet på den angivne ladestandere på Jomfruløkken 27 uden problemer da vi kørte til smart meet.
Men du er selvfølgelig velkommen til at tjekke.
Men du er selvfølgelig velkommen til at tjekke.
- smart42
- Brabus Xclusive status
- Kontakt:
Det er lidt svært at sige, hvornår vi afgår fra Randers, da det hele afhænger af laderne og hvor meget strøm, der skal på bilerne.Redhat skrev: ↑23. sep 2024, 21:28Fælleskørsel sydover i hvert tilfælde, er jeg med på
Ikke at jeg kører på batteri, men i kører lige forbi mig når i kommer til Randers, jeg bor lige der hvor der står Ringboulevarden efter den første rundkørsel på Hadsundvej, som i kommer ind af:
screen.jpg
Du skal være velkommen til at komme omkring ladestranderneog køre med derfra. Vi tager landevejen.