Klubben afholder Fødselsdagstræf den 12. oktober 2024 i Horsens, hvor vi blandt andet skal på rundvisning i Fængslet.
Indbydelsen sendes ud i næste uge, men allerede nu X i kalenderen, så der ikke kommer andre aftaler på tværs

Det er lidt svært at sige, hvornår vi afgår fra Randers, da det hele afhænger af laderne og hvor meget strøm, der skal på bilerne.Redhat skrev: ↑23. sep 2024, 21:28Fælleskørsel sydover i hvert tilfælde, er jeg med på![]()
Ikke at jeg kører på batteri, men i kører lige forbi mig når i kommer til Randers, jeg bor lige der hvor der står Ringboulevarden efter den første rundkørsel på Hadsundvej, som i kommer ind af:
screen.jpg
Det er lidt spøjst at det ikke er ved motorvejen der er bedst muligheder - umiddelbart ser det ud til at være denne i sydbyen langs hovedvejen der har bedste muligheder både i antal og kapacitet:
https://chargefinder.com/dk/ladestation ... ers/qp87g7
Jeg regnede selv med at køre fra Randers ved 10:30 tiden - så vidt jeg kan regne ud fra jeres afgangstidspunkt, er det nok nærmere ~kl 10 i regner med at afgå fra Randers?