Hej alle Smart folk.
Jeg er helt ny og grøn i Smart. Det har været min drøm i flere år siden de kom til Danmark. Jeg har en Smart Fortow 451 årgang 2011.
Jeg bor i Tårs ved Hjørring. Det er mig der startede Tranget Veterantræf V/Tårs som kun er for kørertøjer som min. er 30 år. Det er rigtig godt besøgt hvert år.
Jeg går så med en lille drøm om at lave Smart Træf samme sted en gang om året hvis det kunne være noget for andre Smart folk, Som veterantræffet kunne der være en fællestur rundt her i Vendsyssel. mm.
Jeg har lavet en gruppe på Facebook her er der et link https://www.facebook.com/groups/2313205149116919/ i er velkommen til at deltage.
Det første jeg vil sætte i gang er et månedligt træf i Tårs , det vil sige det begyndte i år hvor der kom nogen stykker .
Dejligt at se at der er så godt et fællesskab omkring den lille bil .
Smart i Vendsyssel
- smart42
- Brabus Xclusive status

- smart model: Fortwo 451
- smart årgang: 2011
- smart motor: Benzin
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Re: Smart i Vendsyssel
Hej Niels
Velkommen i smart klub danmark, som er en landsdækkende klub for smart car entusiaster. Dejligt at du vil lave træf og styrke fællesskabet i den nordlige region - jeg håber det lykkes at samle folk til dit arrangement den 18. januar.
Ønsker du at lave faste arrangementer så er smart klub danmark stedet til det. Vi kan altid oprette nye træf også som tilbagevendende mini-træf. Klubben kan altid bruge frivillige kræfter til at stå for at arrangerer også ligger klubben muskler til det administrative i baggrunden
Vi har tidligere haft mini-træf i det nordjyske, men pga manglende tilslutning blev det annulleret. Med dit nye styrkede fokus, så kan vi jo håbe, at der kommer lidt mere liv i de smartkørende vendelboer.
Godt nytår
Linda
Velkommen i smart klub danmark, som er en landsdækkende klub for smart car entusiaster. Dejligt at du vil lave træf og styrke fællesskabet i den nordlige region - jeg håber det lykkes at samle folk til dit arrangement den 18. januar.
Ønsker du at lave faste arrangementer så er smart klub danmark stedet til det. Vi kan altid oprette nye træf også som tilbagevendende mini-træf. Klubben kan altid bruge frivillige kræfter til at stå for at arrangerer også ligger klubben muskler til det administrative i baggrunden
Vi har tidligere haft mini-træf i det nordjyske, men pga manglende tilslutning blev det annulleret. Med dit nye styrkede fokus, så kan vi jo håbe, at der kommer lidt mere liv i de smartkørende vendelboer.
Godt nytår
Linda