jeg ved nu hvordan man åbner en SRS kasse udlodder EEprom koder den så det er ikke for begyndere men jeg er vist ikke begynder for det har taget næsten 6 uger først tog jeg modulet ud sendte det til jylland citykeys ( kan ikke anbefales) kom tilbage med mit + et doner modul men uden MBno retur og så virkede de stadig ikke havde skiftet navn fra TRW til ASK i fabrikat en gang til til jylland og tilbage de kom stadig med fejl så begyndte jeg at åbne kassen og down loade programmer fik så udlæst Dem på min pc hvor der var kodet AMR insted for WME no (vin nummer) ind og så efter megen analyse og hjælp fra AI fundet ud af Citykeys aflæsning af koder foregår med en klemme tang på printet dette medfører elektronisk støj (forurening) af kodningen så jeg afloddede chip loddede den på et programmerings print så er der ingen støj / forurening efter flere forsøg kom jeg frem til at programmeringen på printet havde medført programmering af hoved processoren i SRS modulet så det kræver mere behandling så jeg købte et andet doner modul som jeg så kodede med mit WMEno og kode tal og det virkede men nu kan Mercedes og andre jo bare spørge mig hvordan man gør !!
Ja jeg tænker at lave de 2 andre moduler men det kræver mere program så nu kan det lige vente lidt